Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
więcej
Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
W październiku ma ruszyć modernizacja przystanku Wrocław Muchobór wraz z przejazdem kolejowym. Czy po zakończeniu tych prac i przede wszystkim po modernizacji drogi na odcinku Fabryczna – Otyńska zyskamy płynny przejazd z terenu WPP aż do Muchoborskiej? Tak do końca, to nie wiadomo.
Bo – po pierwsze – nie udało się wyłonić wykonawcy modernizacji ostatniego, najkrótszego odcinka obejmującego część ul. Traktatowej (od strony Otyńskiej tuż przed przejazdem kolejowym). Po drugie – nie mamy jasności, czy zlikwidowana zostanie opcja tzw. przejazdu „na żądanie”. Do tej pory, jeśli ktoś chce przejechać, musi nacisnąć specjalny przycisk i czekać, aż dróżnik siedzący nie wiadomo gdzie uzna, że może podnieść szlaban. Zapytaliśmy o plany dotyczące modernizacji przejazdu kolejowego Mirosława Siemieńca, rzecznika prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Odpowiedź brzmi tak: „Przejazd kolejowo-drogowy w ul. Traktatowej we Wrocławiu zostanie zmodernizowany w ramach przebudowy przystanku Wrocław Muchobór. Będą nowe tory oraz płyty przejazdowe. Dojazdy do skrzyżowania po obu stronach zyskają asfaltową nawierzchnię. Zwiększy to komfort i usprawni pokonanie skrzyżowania, zwiększając bezpieczeństwo użytkowników drogi. Z przebudowanego przejazdu kierowcy i rowerzyści skorzystają już we wrześniu 2020r. W trakcie robót obowiązywać będzie uzgodniona z samorządem tymczasowa organizacja ruchu dla pojazdów. Piesi będą bezpiecznie mogli przechodzić przez tory.” Jak widać, do tematu przycisku „na żądanie” nie ma odniesienia…