
Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
więcej
Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
Z początkiem sierpnia 2019 roku rozbudziły się nasze nadzieje i oczekiwania. Jeszcze nie zdawaliśmy sobie sprawy z trudności komunikacyjnych jakie przyniesie nam budowa tramwaju na Nowy Dwór, ale informacja od PKP Polskie Line Kolejowe S.A. o przebudowie przystanku kolejowego Wrocław Muchobór rysowała przed nami perspektywy bezkolizyjnego przejazdu z ul. Otyńskiej, przez Traktatową i stamtąd prosto na Gądowiankę.
Im bliżej jesieni, tym bardziej to marzenie się oddalało, ale wciąż pozostawała nadzieja na wygodny i bezpieczny przystanek kolejowy. Ruch kolejowy przez Wrocław Muchobór jest na tyle spory, że spokojnie można kolej traktować jako alternatywę dla dojazdów samochodem do pracy.
W październiku 2019 roku miała rozpocząć się przebudowa przystanku. Miały być dwa perony o długości 200 m. Miały być nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne i stojaki rowerowe. Mało! Na peronach zapowiedziano system oznakowania dotykowego, a dojście na perony miało prowadzić nowym przejściem podziemnym.
Początek roku 2020 to ukończona ul. Otyńska, prawie gotowa ul. Fabryczna i nagle, przy ul. Traktatowej kończy się XXI wiek. Asfaltowa Otyńska wpada w utwardzoną kamienno-ziemną Traktatową. I szlaban. Na przycisk. Na żądanie.
Ale jest nadzieja. Pojawiła się koparka...