Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
więcej
Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
Nie będzie przejazdu "na żądanie" przy stacji Wrocław Muchobór! Rzecznik PKP Polskie Linie Kolejowe SA zapowiada, że po modernizacji szlaban będzie opuszczany tylko na czas przejazdu pociągów.
To informacja z lutego 2020 r., a jeszcze w styczniu na pytanie o jasną deklarację - będzie przejazd „na żądanie", czy nie - otrzymaliśmy taką nieco enigmatyczną odpowiedź”
„W ramach przebudowy przystanku Wrocław Muchobór zmodernizowany zostanie też pobliski przejazd kolejowo-drogowy, który otrzyma nową nawierzchnię i urządzenia zabezpieczające. Przebudowa tego przejazdu umożliwi udrożnienie ciągu ulic Traktatowej i Otyńskiej w sąsiedztwie linii kolejowej, co usprawni komunikację miejską w tym rejonie Wrocławia. Ukończenie modernizacji przystanku przewidziane jest w 2021 r.”
Kwestia przejazdu kolejowego przy stacji Wrocław Muchobór ma istotne znaczenie – jeśli po modernizacji przystanku i przejazdu szlabany miałyby nadal działać „na żądanie”, to na pewno - mimo pięknie wyremontowanych dróg, połączenia Fabrycznej z Otyńską, wyburzenia muru okalającego dawny Pafawag itd. - płynny przejazd z Fabrycznej aż do Muchoborskiej wciąż pozostałby w strefie marzeń. Czy likwidacja przejazdu "na żądanie” rzeczywiście usprawni ruch, zobaczymy. Na tej trasie częstotliwość przejazdu pociągów jest znaczna.