Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
więcej
Stowarzyszenie Krajowego Forum Parków Przemysłowych i Parków Technologicznych powołane zostało w listopadzie 2008 roku. Jest ono kontynuacją istniejącego od 2007 roku porozumienia pod nazwą Krajowe Forum Parków Przemysłowych.
Bliżej budowy trasy tramwajowo-autobusowej (TAT) łączącej Centrum z Nowym Dworem! Część prac będzie przebiegała w bardzo bliskim sąsiedztwie naszego Parku; wzdłuż WPP pojedziemy tramwajem. 18 lutego 2019 nastąpiło otwarcie złożonych w przetargu ofert. Wrocławskie Inwestycje opublikowały listę chętnych wykonawców, spełniających wymagania przetargu.
Do realizacji zadania nr 1 - Wycinka kolidującej zieleni na obszarze całości inwestycji – są dwaj konkurenci: Oliwny Gaj Sp. z o.o. (Wrocław) z kosztem robót wycenionym na 1 134 000,00 zł oraz GM ROADS Sp. z o.o. (Żarów) – 442 800,00 zł. Budżet inwestycji to 457 851,00 zł. Zadanie nr 3 - Modernizacja stacji NABYCIŃSKA: SESTO Sp. z o.o. (Łódź) - 836 400,00 zł oraz Zakład Sieci i Zasilania Sp. z o.o. (Wrocław) - 965 550,00 zł. Budżet: 268 348,00 zł. Na zadanie nr 4 - Budowa trasy tramwajowej relacji skrętnej na skrzyżowaniu Podwale – Sądowa ofertę złożył jedynie Zakład Sieci i Zasilania Sp. z o.o. (Wrocław) szacując koszt inwestycji na 6 148 770,00 zł, przy budżecie inwestora w wysokości 590 367,00 zł. Na zadanie nr 6 - TAT km 2+890 oraz wpięcie do istniejącego układu drogowego orientacyjnie w km 2+950 w ramach tymczasowej organizacji ruchu oraz budowa fragmentu kolektora deszczowego – w grze pozostaje Pro-Tra Building sp. z o.o. (Wrocław) z proponowaną kwotą 7 835 100,00 w stosunku do założonych przez inwestora 3 000 000,00 zł. Konsorcjum wrocławskich firm - ZABERD SA, ROTOMAT Sp. z o.o., ELEKTROTIM S.A. stara się o realizację zadania nr 8: Sygnalizacje, instalacje w MKT. Firmy te zaproponowały 9 334 930,72 zł przy budżecie inwestora określonym na 3 220 183,00 zł. Na dwa zadania nie złożono żadnej oferty: Nadzór oraz badania archeologiczne na całości inwestycji (16 100,00 zł) oraz Budowa łącznika kanalizacji deszczowej pomiędzy ul. Strzegomską a Fabryczną (107 339,00 zł). W obu tych częściach przetarg został – właśnie z powodu braku ofert - unieważniony.
Mimo że wykonawcy nie zostali jeszcze ostatecznie wyłonieni, inwestor zapowiada, że realizacja przedsięwzięcia wystartuje w kwietniu br. Czy to znaczy, że Miasto zdecyduje się dołożyć brakujące miliony, tak jak zrobiło to w przypadku drogi łączącej WPP z WPT?...